sâmbătă, 24 ianuarie 2009

In clasa a-III-a

Azi am avut a zi cat de cat frumoasa.....In timp ce imi faceam curat la carti......Am descoprit un portofoliu al meu la civica.Nu stiu ce mi-a venit si am inceput sa ma uita pe el.M-am amuzat foarte tare deoarece am gasit acolo o compunere de tot rasul facuta de mine.Si acum imi aduc aminte ce draci a avut invatatoarea mea cand a citit-o.Eu nu inteleg dc?Dupa parerea mea este misto nu?Defapt dc va intreb ca voi nu o stiti.Ca sa va ajut sa intelegeti mai bine o sa v-o scriu pe blog...Trebuia sa facem o compunere cu titlu' 'Calatorie pe planeta visata'
Cam asa suna compunerea mea...Sper sa va placa.Vizualizare placuta:
Calatorie pe planeta visata

Este ora 23.00.Bogdan incerca sa adoarma cu greu.Pana la urma adoarme si are un vis foarte frumos.Se facea ca e pe o planeta in care oamenii,pasarile si animalele se intelegeau si traiau in pace.O pasare hoata ii fura lui Bogdan palaria si banii la un moment de neatentie.El suna repede la 955 si GABORII au venit in doi timpi.Cum ei nu puteau zbura,ii pun pe cei de la P.A.B adica POLITIA AERIANA A BUVNITELOR.Dupa o urmarire genrala ca in filme ei o gasesc pe pasrea hoata si o condamna la 2 ani de inchisoare cu supendare deoarece avea pile si nu a luat mai mult.TRAIM IN ROMANIA SI ORCE E POSIBIL CHIAR SI IN VISE.Bogdan insa nu si-a mai gasit banii niciodata.CE PACAT.Si-a gasit doar palaria care si ea era murdara,rupta ce mai era facuta praf.
Legenda spune ca pasarea i-a cheltuit apoi pe boutura,droguri si tigari.A naibii.Era o suma mare de bani.

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate