marți, 27 ianuarie 2009

Azi am fost la teatru!!!EEEEEEEEE!!!!


Am murit de plictiseala dar mi-a parut bine ca am scapat o ora de la romana.....UAU Ce fericita era profa de romana cand a auzit ca ma duc la teatru....(Eu m-am dus sa-l vad pe Fatu un tip pe care-l admir pt farsele sale celbre de la OTV)A fost varza piesa dar au fost si glume bune ale lui Fatu..de ex.'Maica-ta e o comoara,ar trebui s-a ingropam.....Ma rog si alte glume de geniu.Sala era aproape goala si eu faceam mereu glume....M-am facut de ras sa recunosc...Cand vedeam ca actorii 'Gabriel Fatu' si 'Olipia Olari' se uitau la mine ma rog defapt ei se uitau ca asa era piesa..Si nu pot sa zic ca se uitau la mn se uitau in sus ca apropo....Aveam locuri de VIP...La etaj.....Ma rog eu le faceam cu mana.....Una peste alta a fost bine ca am scapat de scoala si l-am vazut pe Fatu,chiar daca el nu voia sa vina la spectcol la Buzau deoarece a primit mesaje de amuninatare de la unu ca vine si-i taie gatu' cu toporu..Ce misto ar fi fost(GLUMEAM)

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate