luni, 1 iunie 2009

Postare ciudata??? :|

Cautand un blog ''celebru'' care e rival cu mn si anume blogul lui Guthy...nu-i dau numele......nu spun ca e se numeste Skyze sau Skayze sau cv de genu....ma rog am nimerit un blog Chinez sau Japonez....ca habar n-am sa inteleg sau sa recunosc astea....pentru mine-s la fel.....deci sa trecem la subiect!!!!!Care era???AAAAA DA!!!! : aaaaa gata acu chiar il stiu deci pe blog scria doar asta:
今日星期二Summer Holiday
無無聊聊打下 Blog今日算叫做開始放暑假
冇晒堂上又唔洗補考成績表又會寄去我屋企....連再番去既機會 & 藉口都冇....
呢排洗錢洗得快左尤其車費...除左月票 $400 外...仲另外前前後後入多 $300本來淨係月費 + $100 一個月唔成問題節約下先...
啦啦聲轉工先...費事比元氣拖住晒...

Ati inteles cv????????nici eu!!!!!am dat un search pe http://www.frengly.com/ site-ul asta traduce texte online...e genial ma rog am dat acolo sa-mi traduca in romana si mi-a aratat asta:
Vacanta de vara de astăzi, marţi, pentru a pune Blog Nu Nu vorbesc astăzi este numită de începutul celei de-a vacanţa de vară conta acolo唔洗make-up şi uscare堂上rezultatele vor fi trimise la casa mea .... chiar mai departe posibilitatea de fan & o scuză pentru a nu avea doar acolo .... apoi spălate rapid stânga rând de spălare de bani, în special, tariful de ... 400 dolari lunar除左domnul ... afara, înainte şi după plus faţă de mai mult de 300 dolari lunar taxa pentru Departamentul ar avea un net + $ 100 pe lună economii nu este o problemă în cadrul primului ... Salala sunet greoaie de a schimba locurile de muncă ... glisând soare mult de puterea ...
Ati inteles cv?????eu nici nu am avut chef sa citesc...ma rog sincer sa fiu nu mai am idei ce sa public si ma gandesc sa scot video-uri vechi!!!!pt a face loc pt alte noi....VA SALUT!!!!

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate