sâmbătă, 9 mai 2009

Balada lui Robin Hood

A fost odata sau n-a fost intr-o padure sau nu
Un haiduc pe nume Robin si o printesa ne fu.
Suparat era haiducul,ca seriful cel mai mare,
N-a retrocedat padurea decat 30 H.
Si privind la codri sacri de care se despartze
Injura in englezeste 'fuck you PNTCD
Si el da pe gat o tuica una de-aia de-ale noastre
Injurand in continuare:PNL-ul mamii voastre
Si cum sta el si glojdea.......
O pasarica venea.......
Dupa iz o cunostea......
Ca era nevasta-mea...ta-sa...ta-sa
Robin Hood se enrva
7 pumni in gura-i da
Si striga la randul lui
Dute-n plata calului
Si pleca-n paduri ca bou'
Sa-si adune comandou'
Si-au mers,si-au mers
Pan' s-a plictisit de mers
Si-a luat-o-n sens invers
Si-au mers,si-au mers
Vere,mult au mers
Va mirati ce mult au mers?
10 strofe le-am si sters
Ca erau tot despre mers
Pentru orice pas de mers
In balada-i cate-un vers
Si-au mers si iar au mers
.........si-au mers!!!!!
Si cum mergea el ud fleasca
Gandin pe cin' sa ia-n gasca
Cine sta pe cararuie???
Rambo....da si el o mmm.....
mana......de-ajutor la o batrana
Uite Rambo cum sta treaba...
Dupa ce termini cu baba...
Am si eu o rugaminte
Ma ajuti sa-l invat minte
Pe-un serif de Nothingam
Zi sa mori tu-n Viethnam
Si-au mers si iar au mers....
.......ho.......ca nu-i decat un vers....
Pan' au dat de un castel.....
Scria Nothingam pe el.
Sus scria in englezeste
Si mai jos in ungureste
Ca nu-era castel in tara
Sa nu scrie si-n maghiara
P-atunci voiau Britania
Nu stiau de Transilvania
Mai voiau ceva din Franta.....
Dar s-acolo si-au luat clanta....
Nu conteaza...povestim
Si pe urma revenim
Foaie verde foi de nuc..
Auzit-ati de-un haiduc
Ce te lasa far-un ban
Si nu-i Remes Traian
Cine i-a lasat pe toti
Doar in tenisi si chiloti
Pana s-au sfarsit cu zile
Si nu e Radu Vasile
E haiducul Robin Hood
Si de el se tot aud
Doine spuse din caval
Cum c-au fost si prin Ardeal
Ca sa-l scape pe funar
De 2 un Unguri si-un Maghiar
Pe o stanca neagra intr-un balamuc
Un' te duce dupa cand de crezi papuc
Plange si suspina Corneliu Vadim
Risetat la enter cum prea bine stim
Medicul de garda langa el vegheaza
Si cum vrea sa urle cum il injecteaza
In cap cucu-i canta noaptea jumatate
La ospiciu-n poarta oare cine bate?
Speriat corneliu la fereastra sare
Dand cu capu-n ziduri ca fereastra n-are
Eu sunt bai Vasile
Gheorghita Funaru'
Ne-a tradat haiducul
S-o dat cu Maghiaru'
Funaru' nu vede si pe dealuri suie....
Robin Hood aude si ii striga..........
''Vino putin incoa''
Lupta iar incepe
Roman si maghearu'
Bucurosi se-mpaca
Si se cearta iara.
De din vale de Rovine
Robin Hood spre casa vine
Si abia calcand agale
C-a calcat in ceva moale
Si scotandusi cisma dreapta
Talpa spre haiduci si-o-ndreapta
Spune ce am eu acia????
''Ai calcat in Romania''
Pe cararea cea cotita
Si sub iarba tavalita
Sta printesa rajghirata
Cum statea la ma-sa fata
Si-i zice lu Robin Hood:
Eu sunt unda...tu esti ud..
Hai si intra...hai ai intrat???
Glumesti am terminat...
Dute fa in plata ta
Fiindca eu oi ramanea
Numai eu si palma mea
Si-o ramas singur haiducul...
El si palma si cu cucu'.....

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate