miercuri, 29 aprilie 2009

FIFA 09

Cand ma fac mare vreu sa fiu antrenor , sa scot Gloria Buzau din rahat si sa o duc in Champions League .. Ce ? nu ma crede-ti in stare ? nici o problema , nu ma cred nici eu , dar feriti-va de ziua in care o sa prind tupeu :)) .. pana atunci , imi exersez abilitatile de manager in fifa , respectiv 09 ..am luat o echipa del iga a 4-a engleza .. Gillingham .. o jumatate de stea .. buget de 1,3 milioane , CHILIPIR! .. prima miscare , am luat mai tot ce am gasit liber de contract , am vandut .. cu banii am upgradat stafful , am dus la maxim Negociatorul si Staff-ul Medical .. apoi mi-am adus si doi jucatori , Beckford (OVR 72, Sprint speed 90, 188 cm, de la Leeds , vreo 2 milinoane euro) si pe Mondragon (portar de valoare, batrant , dar de valoare) si pe Cautinho (brazilian de la Vasco de Gama, promite mult , dar sper sa se tina de promisiune, ovr 60 la 16 ani)incepe campionatul .. diferena dinte mine si restul sunt cei trei jucatori adusi ..am fost eliminat rapid din cupa ligii angliei , F.A. Cup si Jhonstone paint trphy (un turneu la care iau parte echipele din ligile a 3-a si a 4-a , dar in schimb , in campionat sunt non-stop in primele 2 clasate ..finalul sezonului: am reusit sa promovez .. :)inceputul sezonului al 2-lea ..reusesc niste transferuri excelente .. aduc alti jucatori tineri de perspectiva .. Barnes , Ledley , Asamoah , Ragatzu , Leandro almeida , Toloi , Beevers , Bostock care vor creste ..Cu ajutorul noilor veniti , am castigat aproape tot ce se putea .. Campionatul (Coca-Cola League One) , Cupa ligii Angliei , F.A. Cup si din pacat am luat bataie in finala Jhonstone paint trophy , sa-mi fie rusine ..am promovat bineinteles ..sezonul 3era sa fie primul an in europa .. ca sa nu dezamagesc .. am mai facut ceva transferuri .. banii nu lipseau .. i-am gasit liberi de contract pe urbatorii , Ribery , Gerrard si Torje pe care i-am vandut pe 60 miloane euro , 17 milioane respectiv 29 milioane ..deci .. noii veniti au fost ..Wilshere .. de la arsenal .. in jur de 10 milioane suma de tarnsfer, 60.000 pe meci salariu ..Walcott .. tot de la arsenal .. in jur de 25 milioane , 90.000 pe meciGiovinco .. de la juventus .. 36 milioane , 150.000 pe meci , dar n-a avut un manager prea grozav , asa ca am negociat salariul pana 18.000 pe meci .. daca era Giovani Becali manager .. "Poi daca esti prost , prostule , ultimul bagabon esti , te dai destept , fratele meu, da esti prost , ptu ! na ca te si scuip" .. imi facea si mie ca lu' Terzian si lu' Cartianu .. :))totusi , ca sa sustin salariile astea .. am marit stadium n=manager la 6 ..dupa asa trasnferuri .. trebuie sa vina si rezultatele .. am castigat EUROPA LEAGUE, sau UEFA CUP , cum vreti s-ai spuneti .. am avut noroc de adversari foarte usori , Craiova , Dinamo , Marseille , Victoria Setubal , Celtic , Sochaux , si inca (virgula) cateva echipe usoare pana in finala cu Inter Milano .. am reusit sa castig , 1-0 ..de data asta am fost eliminat in sferturile cupei ligii angliei de Manchester (1-0) si in finala F.A. Cup de Liverpool (2-1)in schimb , am fost din nou campion , castigand Coca-Cola Championship si promovand in Premier League .. :)Am uitat sa specific .. toate meciurile au fost jucate la World Class , 2 minute/repriza ..pana aici am ajuns cu managerul .. o sa va mai povestesc intro zi cu sore ce-am mai facut .. :)

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate