miercuri, 25 februarie 2009

De ce mai iubesc Rapidul???




Pana si jucatorii 'morti de foame' deoarece nu mai au deloc dar deloc nici macar un banut tot sunt cu zambetul pe buze.Chiar si atunci cand nu mai au nimic tot nu pleaca de la rapid...Si nu ca l-ar iubi(Ma refer la strani)dar au si ei gradul lor de civilizatie si stiu ca situatia se poate rezolva in plus foarte greu isi gasesc echipa in momentele astea.Am hotarat sa va pun cateva comentarii ale spuporterilor de pe http://www.rapidisti.ro/ la intrebarea 'De ce iubesti Rapidu?' si au raspuns:Pentru ca Rapid este intr-adevar Farmecul Vietii,pentru ca este o stare de spirit,pentru ca a fi Rapidist reprezinta un statut social...ca simplu suporter de fotbal,realist,pentru istoria si mitul Rapidului,ca om normal cu o anumita etica si moralist,nu ai cum sa nu iubesti aceasta echipa. Din punctul meu de vedere,fotbalistic vorbind,a raspunde cuiva de ce iubesti Rapidul,e cea mai grea intrebare,de cele mai multe ori ramasa fara raspuns,pentru ca Rapidul nu se iubeste prin cuvinte,nu se iubeste pentru trofee si performante,Rapidul e Rapid si e iubit de cand a luat fiinta sau:Tin cu rapidu de mic copil,tatal meu tine cu steaua iar unchiul meu cu dinamo am ales rapid fara sa stiu la inceput ce echipa este doar am vrut sa am si eu o echipa cu care sa tin apoi sa jucat o finala a cupei romaniei unde rapid a pierdut in fata petrolului si am zis ca am pierdut dar vom castiga odata,aveam in jur de 9 ani apoi jucand fotbal in cartier si vazand ca toataa lumea tine cu steaua si dinamo si batundusi joc de rapid am zis sa fiu chiar singurul care tine cu rapid apoi tot am incercat sai spun prietenilor ca steaua gastiga numai din cauza ca toti jucatorii valorosi trebuie sa joace la ei dar sau schimbat mukte de atunci,si cand ies in cartier si vad ziduri scrise hai rapid imi dau seama ca nu sunt singurul din ms care e rapidist sunt mandru de cele 3 campionate castigate de rapid care nu au fost castigate cu blat,steua se mandreste cu nu stiu cate campionate din care mai mult de jumatate nu a fost castigat corect,steua ne bate doar cu brichete aruncate de ei!!!!!in final vreau sa zic hai rapid

Niciun comentariu:

Melodiile mele preferate